HTML

Niksim

"Jaj annak az írónak, aki nem ápolja megalomániáját, aki hagyja, hogy apadni kezdjen, és mit sem tesz ez ellen! Csakhamar tapasztalni fogja, hogy az ember nem lehet büntetlenül normális." (Cioran)

Friss topikok

Szerintem most mindenkinek ilyesmin járnak a gondolatai. Vagy tévednék?!

2009.05.13. 23:38 Niksim

6 komment

Címkék: pina fotók helyből közelre

A bejegyzés trackback címe:

https://niksim.blog.hu/api/trackback/id/tr861120399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemi___ 2009.05.15. 10:32:05

HM. Látom téged is elkapott az olvasottságért (vagy most nézettségért?)megteszünk mindent hozzáállás. :P De igazán választhattál volna esztétikus képeket. (de végülis célt ért. posztol valaki):)

Niksim 2009.05.15. 11:46:27

Magányos fiatalember vagyok, aztán meg némi alkohol a vérben és hát ugye, a tesztoszteron keltette ingerenciákat is le kell valahogy vezetni. Az oda vezető út meg nem feltétlenül esztétikával van kikövezve. :)

Amúgy a nézettség valóban megnőtt az elmúlt napokban. A látogatók az eddigi legstabilabb csúcsra járatják a blogomat. Hatásos vagyok, lássuk be. Például te is beregeltél. :)

szemi___ 2009.05.15. 11:54:27

Hát. Az úgy volt hogy magam is meglepődtem. A Skyp-os regem itt is müködött. Szerintem már mindenütt regisztrálva vagyok, csak minden komunikációs formát rühellek. Épp ezért majd személyesen jót röhögünk magunkon.

Niksim 2009.05.15. 12:36:02

Okés. De már csak jövő héten. Ez a mostani még véget sem ért, de már leszívta a mozgósítható energiáimat. :)

Én amúgy tényleg csak magamon szeretek röhögni. A baj akkor van, ha valaki vagy valami túl közel áll/kerül hozzám és magára veszi. :D

szemi___ 2009.05.15. 14:13:40

Ezzel én is így vagyok.
Most összejött minden. Ezen a hétvégén dolgozom. De jövő hétvégén számítok rád Győrben.

Niksim 2009.05.15. 14:15:59

Megyek, vagy legalábbis tervezem a menést. Eddig úgy tűnik, hogy semmi akadálya nincsen.
süti beállítások módosítása